Aktívne leto: Najjednoduchší spôsob ako sa zbaviť nadbytočných kíl

Leto je už takmer tu. Práve v tomto období chce väčšina z nás vyzerať skvele, a preto sa trápime rôznymi diétami a sme zatvorení vo fitness centrách. Cesta k peknej postave môže byť aj ľahšia. 

inline woman 1000x663

Aby ste zhodili pár kilogramov, môžete robiť niečo, čo vás baví a pričom si vychutnáte krásy prírody a okolitého sveta. Či už máte radi relaxačný alebo intenzívnejší pohyb, buďte toto leto aktívni. Ak by sa vám náhodou nechcelo športovať, vždy môžete ísť aspoň na prechádzku.
Tu je niekoľko aktivít, ktoré si môžete vychutnať počas príjemného letného počasia.

Turistika
Turistika je jedným z najlepších spôsobov ako schudnúť. Nielen, že spaľujete viac kalórií ako pri obyčajnej prechádzke, ale môžete si vychutnať krásy okolitého prostredia. Potrebujete na to akurát tak dobrú obuv, vodu a možno ešte trekingové palice, čím sa turistika radí výbavou k nenáročným cvičeniam. Turistika sa môže stať oveľa viac ako len cvičením, ktoré robíte, aby ste schudli - môže sa stať posadnutosťou. Pri pešej turistike spálite oveľa viac kalórií ako pri chôdzi, takže nebuďte prekvapení, ak spozorujete výrazné zníženie hmotnosti.

Korčuľovanie
Korčuľovanie k letu jednoducho patrí. Ak sa budete venovať niekoľkokrát do týždňa tejto aktivite, podporíte tým vašu snahu o chudnutie. Navyše korčuľovanie je zábavné, takže sa nemusíte premáhať ako pri návšteve posilňovne. Toto kardiovaskulárne cvičenie zvyšuje srdcovú frekvenciu a spáli kalórie bez toho, aby ste si namáhali kolená alebo kĺby. Vďaka korčuľovaniu zvýšite tvorbu svalov v dolných končatinách.
Existuje mnoho zdravotných výhod prečo si zakúpiť kolieskové korčule. Sú skvelou alternatívou pre tých, čo nemajú v láske beh alebo prechádzky.

Beh
Akékoľvek cvičenie je dobré cvičenie, ale pokiaľ chceme ubrať z hmotnosti, je ťažké poraziť beh. Koniec koncov, beh je jedným z najefektívnejších spôsobov spaľovania kalórií.
V lete je najlepšou voľbou začať behať ráno alebo večer, keď sú teploty znesiteľnejšie. Pri behu nezabúdajte na pitný režím. Beh má obrovský vplyv na ľudské telo, čo pomáha budovať silné kosti a spojivové tkanivá. Behajte asi 20 až 45 minút s ustálenou rýchlosťou, aby ste zvýšili intenzitu spaľovania tukov na vysokú rýchlosť.

Keď prší
Aj počas leta sa stáva, že počasie nám nepraje a nemôžeme ísť na prechádzku, turistiku alebo venovať sa iným outdoorovým aktivitám. Aj za zlého počasia zostaňte aktívny. Zacvičte si zumbu, aerobic alebo sa venujte relaxačným cvičeniam ako je joga alebo pilates, ktoré dokonale vytvarujú vaše telo. V budovaní svalovej hmoty vám môžu pomôcť tiež činky alebo gymnastické lopty.

Napísať komentár

Uistite sa, že všetky požadované (*) polia ste vyplnili. HTML kód nie je povolený.