Rozhodli ste sa začať cvičiť? Vyhnite sa týmto 3 chybám

V januári  praskajú fitnesscentrá vo švíkoch. Či už bolo predsavzatím spevniť postavu alebo zhodiť pár kíl navyše, pravdou je, že postupom roka to mnoho ľudí vzdá. Ak ste sa aj vy rozhodli začať pravidelne cvičiť, vyhnite sa týmto trom základným chybám.

fitness girls19

1. Výber nevhodného športu

Ak sa musíte do cvičenia nútiť, vydrží vám to mesiac, možno aj tri. Z dlhodobého hľadiska je ale dôležité, aby ste si zvolili takú formu športu, ktorá vás bude baviť. Ak vás teda naozaj nebaví posilňovňa, yoga alebo beh, netrápte sa zbytočne. Vyskúšajte napríklad plávanie alebo bicyklovanie, prípadne niektoré z populárnych skupinových cvičení ako tabata, crossfit, jumping, flyfit alebo piloxing. Možností je v dnešnej dobe veľa, vyberte si tú pravú.

2. Cvičenie bez plánu a motivácie

Naplánujte si cvičenie do diára. Tak, ako si vždy dopredu dohodnete návštevu kaderníčky, či zubára a nenechávate to na neurčito, keď ostane čas, stanovte si aj termín cvičenia. Ak chcete cvičiť dva razy týždenne, vyberte si konkrétne dni (napríklad utorky a štvrtky o 18:00 h) a nech sa pre vás stane tento čas nedotknuteľným. Pravidelne si pripomínajte, prečo to robíte a čo vám to prináša.

3. Nedostatočná výbava

Pri cvičení si doprajte komfort. Nie je nič nepríjemnejšie ako nepohodlná obuv alebo padajúce ramienka podprsenky. Vhodné športové oblečenie je priedušné, dokonale sedí aj pri intenzívnom pohybe, a vďaka svojej priliehavosti pomáha zahrievaniu svalstva. Siahnite napríklad po kúskoch z kolekcie F&F Active. Sú cenovo dostupné a navyše v nich budete vyzerať trendy. Ak sa budete cítiť príjemne a sebavedomo, budete sa na svoju pravidelnú hodinku cvičenia vždy tešiť.

Viac inšpirácií nájdete na www.F-F.com.  

Napísať komentár

Uistite sa, že všetky požadované (*) polia ste vyplnili. HTML kód nie je povolený.