Zdravý spôsob stravovania

V každom ženskom magazíne nájdeme aspoň jeden článok o tom, ako by sme sa mali stravovať a čomu by sme sa mali vyhýbať. Názory niektorých odborníkov sa však odlišujú a niet divu, že v tom máte chaos. My vám prezradíme, ako sa stravovať a hlavne čo jesť, aby ste nemali problémy s trávením.

Ráno robí deň

Týmto heslom by ste sa mali riadiť neustále, aj cez víkendy. Priznajte sa, občas sa vám stane, že sa ráno zabudnete naraňajkovať. Ak áno, nemajte strach, nie ste v tom samy.

Snažte sa ráno pripraviť si chutné raňajky bohaté na vitamíny. Teraz v tomto období sa určite nevyhýbajte jarnej cibuľke a medvediemu cesnaku. Dodajú vášmu telu potrebné vitamíny. Jarná cibuľka obsahuje vitamíny K, C, B a betakarotén. Pri zbere medvedieho cesnaku si dávajte pozor, aby ste si ho nepomýlili s nebezpečnou konvalinkou. Rozoznáte ho podľa vône – lístky výrazne voňajú po cesnaku. Vezmite si plátené dámske tenisky s hrubšou podrážkou a vyberte sa na miesta, na ktorých viete, že rastie. Rastie práve v tomto období – v apríli.

Vyskúšajte Hryzku

Ak chcete byť zdravé a chcete si dopriať bohaté raňajky, odporúčame chutnú raňajkovú zmes Hryzku. Je vyrobená len z tých najkvalitnejších RAW surovín a môžu ju aj celiatici. Je bez konzervantov, dochucovadiel, farbív, aróm, bez cukru a bez laktózy. Ak ste alergickí na laktózu, poprípade vám lekár potvrdil celiakiu, niet lepších raňajok ako Hryzka.

Hryzka pre celiatikov

Ľudia, ktorí sú alergický na lepok, to mali pred pár rokmi omnoho ťažšie. Potraviny, ako pečivo, si museli vyrábať v domácich pekárničkách a múku museli nakupovať na predpis v lekárniach. Hryzka, ako sme už spomínali, je vhodná aj pre celiatikov. Ak ste celiatik alebo máte v rodine niekoho, kto touto chorobou trpí, neváhajte a odporučte mu túto raňajkovú zmes. Budete sa zalizovať až za ušami! Bezlepková strava môže mnohým z vás pripadať zvláštna, ale verte, je veľmi chutná.

Napísať komentár

Uistite sa, že všetky požadované (*) polia ste vyplnili. HTML kód nie je povolený.