• Príbeh slávnej koledy

    Príbeh slávnej koledy

    Kto by nepoznal slávnu koledu Tichá noc? Mnohí ju dokonca vedia i zaspievať... Kde sa však vzala a vďaka čomu sa stala tak úspešnou? Čítať viac
  • Nové trendy v permanentnom mejkape obočia

    Nové trendy v permanentnom mejkape obočia

    Móda tenkých obočí je už dávno za nami. Dnešné trendy hovoria o prirodzenom hustom strapatom obočí, ktoré vyzerá, akoby ste si ho nikdy netrhali. Ako na to? Radí artistka Veronika Przewlocka z Inštitútu zdravia a krásy FRAIS.  Čítať viac
  • Vianočné upratovanie na poslednú chvíľu

    Vianočné upratovanie na poslednú chvíľu

    Vianoce v čistom a útulnom pohodlí domova? Poradíme vám ako to zvládnuť aj na poslednú chvíľu. Nie vždy nám čas a možnosti dovolia upratať domácnosť v dostatočnom predstihu. Ak však chcete aby váš domov na Vianoce predsa len žiaril, stačí dodržať niekoľko základných pravidiel. Čítať viac
  • Oslávte čas Vianoc elegantne

    Oslávte čas Vianoc elegantne

    Užite si čas plný snenia, relaxu, luxusu i vášne spolu s Triolou. Vyberte si z modelov limitovanej kolekcie TRIOLA - VIANOCE 2019 inšpirovanej rafinovanou eleganciou čipiek a ľahkosťou tylov. Čítať viac
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Tipy pre dobrú noc

Pokojný spánok v tichej, tmavej a dobre vyvetranej miestnosti patrí k základným predpokladom dobrej nálady a dobrého vzhľadu. Okrem toho prinášame ďalšie užitočné tipy, ktoré vám uľahčia zaspávanie.

insonnia

- Zrieknite sa neskorej večere a v popoludňajších hodinách nejedzte ťažké jedlá. Posledné jedlo skonzumujte 3-4 hodiny pred spánkom a vynechajte mäso. Okrem toho večerná porcia jedla musí byť menšia ako obedňajšia. Pri dodržaní týchto pravidiel sa vyhnete preťaženiu organizmu, a tým nepokojnému spánku a chaotickým snom. Ráno sa potom nebudete cítiť "ako z olova" a ani zlá nálada na vás "neskočí" hneď ako otvoríte oči.

- Pred spánkom miestnosť dobre vyvetrajte a okno zavrite. Nespite pri otvorenom okne ani v tých najteplejších dňoch: nielen preto, že organizmus sa pri otvorenom okne celkom neuvoľní, pretože podvedomie do určitej miery bdie a "stráži"; ale aj preto, že prúd vzduchu môže spôsobiť ľahké podchladenie a rôzne bolesti (i teplý vzduch je totiž vlhký a nepohybujúce sa telo je citlivejšie).

- Nepoužívajte na noc mastné výživné krémy, pretože pleť pod touto "ťarchou" takmer nedýcha. Výsledkom nevhodného večerného ošetrenia pleti bývajú rozšírené póry a zvädnutosť pokožky, ktorá pripomína kysnuté cesto. Používajte iba ľahký krém jednoduchého zloženia na premastenie vrchnej vrstvy pokožky a po 15-tich minútach pôsobenia krému "vypijakujte" pleť papierovým obrúskom.

- Na podloženie hlavy počas spánku používajte malý vankúšik, ktorý podoprie (vyplní) priestor medzi hlavou a šijou. Vyhnete sa tým zbytočne pokrčenej pokožke na krku i na tvári.

- Pred spánkom vypite šálku uvoľňujúceho mätového čaju alebo šálku vlažného mlieka s troškou medu. Tabletky na spanie pokladajte za celkom krajné riešenie nespavosti, nikdy totiž nenavodia dostatočne hlboký spánok, v priebehu ktorého sa celý organizmus regeneruje.

Napísať komentár

Uistite sa, že všetky požadované (*) polia ste vyplnili. HTML kód nie je povolený.